Och jag som gjort lite fint på verandan!

image29

Tänkte att det skulle bli lite mysigt att sitta här till helgen med familjen och dricka champange! Men vad hände med vädret?
Mina utemöbler som jag köpte på Jysk för 2 år sedan hade blivit så fula. Ville göra något annorlunda. Fram med svart färg, måla ett lager,  låt torka, och sedan slipa så det ser lite gammalt och nött ut.
Lite stökigt i bakgrunden, har nämligen ett potatis och trädgårdsland på gång. Ska bli kul och se om det blir något!

image30

Våra buskar hade blivit så förstörda  när barnen springer här igenom.  Funderade på vad jag kunde hitta på som inte kändes för mycket staket, utan mer bara som ett stopp  och i gammal stil. Köpte störar i olika längder på blomsterlandet och gjorde så här. Nu kommer förhoppningsvis syrenerna att ta fart!

Kommentarer
Postat av: Elzie

Vad mysigt det ser ut på altanen. Jag har inte fått ut någonting är, men ser man på vädret, så kan det kvetta än så länge *s*. Trevlig helg.
Kram

2007-04-20 @ 14:08:05
Postat av: Hej Elzie!

Ja här håller man på att blåsa bort. Men jag är så ivrig med det där första. Det är ju så mysigt att ha en ordnad plats om vädret blir fint. Har du någon bloggadress som jag kan kika in på? Min man Kenneth ska starta upp en i helgen. Byggbilder, bart bröst och så muskler förstås :-) Ta väl hand om dig och din "muskelknutte" i helgen.
Kram.

2007-04-20 @ 16:32:42
URL: http://anneliekreativ.webblogg.se
Postat av: Anna

Så ovanligt att måla dem i svart, men det blev verkligen snyggt. Jättefin veranda och gård över huvud taget. Detta är mitt premiärbesök hos dig, jag ska kolla vidare nu.
ha en fin dag!

2007-05-23 @ 11:04:21
URL: http://pelargoniuminredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0