Poolgropen, och planerna för vår oas.

image10

Såhär fantastiskt har vi det på vår tomt just nu. En rund pool på 5.5 m i diameter kommer att stå här om några veckor. Först här nu så ska det till singel i botten, sedan sand. Det blir till att ösa för Kenta ( mannen ). Men det gör han så gärna, han älskar att arbeta och suga i. Våra planer är sedan att lägga trätrall ca 1m runt poolen och ett fyrkantigt trädeck  längst upp till vänster. Vi kommer att bygga ett lite lägre plank / staket på två sidor, samt ett utekök i anslutning till trädecket. Men som sagt! vi får väl börja med att ösa. Förhoppningsvis  går man väl ner ett par kilo, så man kan köpa sig en snygg bikini till invigningen av poolen. Nu ska jag ta tag i min härliga och fantastiska dag. I mulet grått väder ska jag nu ta hunden på en skogspromenad. Därefter en god frukost, ortopedbesök för onda fötter, och måla, måla, måla, måla!

Kommentarer
Postat av: Britta B

Men gräv kvinna så vi får se lite resultat *ivrig som få*.
Jag vill se bast parasoller å paraplydrinkar BMI 48 pinuppor enbart iklädda strassörhängen och g-string.
E-type är bäst å ludd i avloppet ger ombonad trivsel!

2007-04-18 @ 15:07:41
Postat av: Steffi

Den där gropen ska va en pool när jag kommer hem. Kenta fixar't. :) puss mammis

2007-04-18 @ 23:40:02
URL: http://ssteffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0