Kalla vindar, kareoke och nya uppfinningar!

image122

Valborgsmässoafton var som vanligt svinkall. Det var förberett med champagne och småplock på verandan. där satt vi i vinterjackor och huttrade. 
Glömde helt enkelt att ta några kort under middagen. Vi hade gjort grillspett, ris och goda såser. Lite gott vin till det också förstås. Fick bli lite bilder på hela gänget när vi sjöng kareoke i stället.

Jonatan och barndomskompisen Alexandra sjunger till Lisa Nilsson......

image123

Wille och " gunga mig ".


image124

Lena trodde hon var värsta artisten!

image125

Här har vi en till!

image126

Oj! En till. Något trötta på den här kareokeskivan...Blääää....måste köpa en ny, med lite nya och roliga låtar.

image127

Lite eftermiddagsfika i " solen ", Lena, Alexandra, Wille, Bella, Jonatan och Tindra. Men var är Kenneth?

image128

Ny uppfinning! Kenta har byggt en " raka " för att få rätt nivå. Smaaaart!

image129

Jaha! Sen har det visst hänt någonting med potatisen också. Finns liksom ingen jord.
Keeeeeeeeeeneth!

Tur att potatisen är så pass billig, för jag kan säga att här lär det aldrig gro någon!

Kommentarer
Postat av: anonym i göteborg

men vad har ni gjort med potatisen....jag orkar inte mer!
ja bygg rundlar du, hela kvarteret här är eld å lågor, jag har sått morötter-allad-rödbetor i den offentliga rabatten...fick ju en massa frön till övers!
Så har det målats fröskyltar i parti å minut....du ska få se i morrondagens blogg!
kram

2007-05-01 @ 22:11:17
Postat av: Steffi

Vem vann kareoken? De är jag mest fundersam över :)

2007-05-01 @ 23:02:40
URL: http://ssteffi.blogg.se
Postat av: Elzie

Här var det också täckjacka på på Valborg, men det är man ju så van vid. Tror jag har upplevt EN valborg då man kunde gå till brasan med sommarjacka. Och då är jag ändå så urgammal!!
Kram

2007-05-02 @ 08:11:56
Postat av: till Elzie!

Inte äldre än vad du gör dig " gumman "
Kram....

2007-05-02 @ 14:55:16
URL: http://anneliekreativ.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0