Poolen är fylld, och i dag blir det rammontage!

image221

Kenneth hjälper mig med ramarna....Hela trädgården är full med tavlor! Ser jätteläckert ut. Borde nästan ha en utomhusutställning ( med fint väder förstås ).

image222

Dessa tre passade fint mot uthuset.....

image223

Glömde visst bort att gör ett inlägg om Jonatan och hands fotboll i sändags. Tre matcher spelade. Vann en, spelade oavgjort i en och förlorade en.
Spöregnet gjorde att vi bara kunde ta den här bilden, när matchen var slut.......

image224

Visst ser det härligt ut nu när poolen är fylld...Ha, ha.....Kommer att vara så här nu fram till att vi kopplar på reningsverket. Det är vanligt vatten i den, men man kan tro att man tagit det från något kärr eller nåt.
Nästa steg är nu att fylla upp lite till så vi kan fästa ramen längst upp på poolen. Det ska fyllas upp runt om, och dras ledningar till solpanelerna. Kopplas reningsverk.........m.m m.m
Nej, nu vill jag börja med trädecket....Förhoppningsvis till helgen.....


image225

I morgon kommer Andreas! Då blir det väl poker framåt helgen kan jag tro.
Jag laddar upp med Sour cream chips ( något Amanda & Andreas inte kan vara utan ).

Välkommern i morgon Andreas! Kolla korten. Du förstår väl att jag kommer slå dig i poker.

Kram till alla! Åter till dagens arbete....Men först en prommis!

Kommentarer
Postat av: Elzie

Vilka underbara tavlor du "ritar" (hi, hi!). Hade varit roligt att gå på din vernissage, men det är lite långt att åka.
Ha det så gott.
Kram

2007-05-15 @ 15:35:52
Postat av: Britta B

ÅÅåå får man gå på cyber utställning idag. Dom gör sig så fint ute i naturen dö, riktigt snyggt dö.
Jag har vatt i staaaaan, men köpte bara 4 prismor å en drös nyckelpigor....provade massor med traser å ha på hyddan...men inget satt bekvämt, det stretade å drog, sen blev jag så matt å slut att det blev en direkt buss hem igen å nu väntar jag på sambon för vidare transport till blomsterlandet!
Kraaam

2007-05-15 @ 16:33:26
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Andreas

Ja imorgon kommer jag. Annelie du borde passa dig. Jag har tjuvtränat väldigt mycket poker Hehe.
Det ska bli kul att komma hem till er igen. Va ett tag sen se hur det går med poolbygget och allt.
Syns imorgon
kram

2007-05-15 @ 21:02:56
URL: http://andrur.blogg.se
Postat av: Victoria

dessvärre var inte jehovas där, så någon intervju blev det inte idag =/

2007-05-15 @ 23:01:06
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0