Äntligen är den här tavlan klar!

image11

Efter mycket slit blev den här tavlan färdig idag. Jag jobbar med flera tavlor samtidigt och varvar. Tillslut faller alla bitar på plats och så känner man att nu är den här klar. Den här tavlan heter " Som Gud skapade mig? ". Inspiration har jag fått från HM.s gamla reklam där Ann Nicole Smith  fick sitt genombrott. Tavlan är stor 140 / 140cm . Nej nu måste jag ut och måla igen innan det är dags att börja med maten.

Mera konst på min konstblogg. www.anneliejernbergskonst.webblogg.se.

Kommentarer
Postat av: Vaniljmamman

Underbar I löv it!!!!

2007-04-18 @ 16:07:41
Postat av: Elzie

Gud vad fin! Tänk om man kunde måla ändå - men det kan man inte. Alla kan ju inte allt här i världen *s*.
Kram Elzie

2007-04-18 @ 17:02:06
Postat av: Sofia

WOW...vad läcker tavla. Du är sååå duktig...

Säljer du eller är det en hobby?

Let me know
Kram
Sofia

2007-04-18 @ 19:42:10
URL: http://sofiah.org
Postat av: Hej Elzie och Sofia!

Kul att ni gillar mina tavlor. Och som du skriver Elzie, man kan inte vara bra på allt här i världen. Du Sofia undrade om jag säljer mina tavlor, det gör jag. Just nu jobbar jag för fullt med en utställning som jag ska ha i juni.

Kram till er :-)

2007-04-19 @ 09:50:23
Postat av: Anna

Så himla duktig du är på att måla. Jätteläcker tavla.

2007-05-23 @ 11:06:06
URL: http://pelargoniuminredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0