Jaha! då var det dags att börja ösa.

image17

Hur känner man när man ser en sån här hög? Jag blir i alla fall helt plötsligt väldigt trött, och tycker att disk, tvätt och annat hushållsarbete känns som rena nöjet. Men Kenta tog tag i det här med glatt humör, började ösa för fullt. Han tyckte det gick lite för sakta bara, ville liksom ta i lite till så det riktigt känns i hela kroppen. Spaden rymde för lite grus och Kenta fick ta fram snöskyffeln i stället.

image18

Ja det här är ju snart färdigt!

image19

Vilket kraftpaket han är min man. Nu är det bara att fortsätta kärra, frågan är bara om och när han kommer att tröttna!  Vi får se.................................

Kommentarer
Postat av: Elzie

Jaha du! Det hålet tar väl lite tid att få i grus och sand och vad det var ni skulle ha där. Men, det blir väl bra när det blir färdigt. Visst är det kul med karlar som vill visa sina muskler *s*? Min är likadan när det gäller byggandet av garaget.
Kram

2007-04-19 @ 09:06:51
Postat av: Till Elzie!

Jag äääääälskar min man och hans muskler! Du kommer nog att få se mer av dom under det här poolbygget.

Kram :-)

2007-04-19 @ 09:52:52
Postat av: Elzie

Ser fram emot det *s*.
Kram

2007-04-19 @ 10:33:57
Postat av: Steffi

Haha, är de han den där garn-modellen från det sena 70, tidiga 80-talet. Tycker jag känner igen honom nånstans ifrån, fast han nu har lite smått kortare frisyr :) Så snygg, så snygg. Fast de vill han inte höra.
Min mamma är en snygging också. En riktig freeesching skulle man kunnde säga :)
Puss med hjärtan från dotera

2007-04-19 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0