Kentas muskler har bytts ut mot en dumper!

image62

Här ser ni hur det gick med Kenta och hans fantastiska biseps. Det här blev ju dötrist, hade sett fram emot att få lägga ut spända muskler och en svettig svartlurvig bringa. Istället har han hyrt in denna maskin som får göra hela jobbet. Nej! Jag tror Kenta börjar tappa stinget. Men alla barn och ungdomar var eld och lågor över att få köra denna maskin. Först ut är Jonatan.


image63 

Det här var gör kul tyckte Amanda! Funderar nu på om hon ska bli grävmaskinist.

image64

Det här går ju fint! Jag står väl här och tar emot. Men jag tror det går åt..............

image65  Mera Kentebensin !!!!!!!!!!!!!

image66 

Jaaaaaaaaaa! Amanda vi startar ett eget. Jag vill också bli grävmaskinist!
Vad ska firman heta? Andy & Amys Gräv

image67

Det är härligt att se ungdomarna arbeta!

image68

Badpojkarna som knappt kan vänta tills det blir dags för poolparty !
Våran Jonatan till höger och hans kompis och vår granne Victor.

Nu vill jag tacka Kenta, Andreas, Amanda och Jonatan för att ni gjort
ett kanonjobb i helgen. Jag har baaaaaaaaaaaaaaaaaaara tagit hand
om markservicen, mat , disk, tvätt, tindrapromenad m.m m.m. 

fortsättning följer..................................................... 

Kommentarer
Postat av: Britta Biirstajger

Jag döööör!
Vilken misär folköl å barnarbetare å vad serverade köket då? Smördegsinbakat lax med spenatcreme, som familjen är så furtjusta i eller.
Det här är ju bättre än vilken såpa som helst.
Plup plupp plupp....
Ska inte tåte komma å ta ett spadtag oxå....

2007-04-22 @ 20:02:31
Postat av: Till Britta!

Så ru vet att Tåte har nog fullt upp!!

2007-04-22 @ 20:25:48
URL: http://anneliekreativ.webblogg.se
Postat av: Elzie

Härligt att hänga med *s*. LIka roligt är att läsa Brittas kommentarer, ha, ha. Ska bli kul att se resten av huset nu du Annelie!!
Kram.

2007-04-22 @ 20:38:50
Postat av: Yogi Maha Jai Shanti

Namaste!
Trevlig maskin. Vilket märke är det?

2007-04-23 @ 05:29:11
URL: http://qi.webblogg.se
Postat av: Steffi

Hahahahahaha. Den där dumpern har blivit en höjdpunkt tror jag. Kul o se att Amanda och Andreas är med också. Kan tänka mig att det blev ett o annat skratt :)

2007-04-23 @ 07:40:17
URL: http://ssteffi.blogg.se
Postat av: Elzie

Hej Annelie!
Hur hittar jag den där konstbloggen? Vore kul att se.
Kram Elzie

2007-04-24 @ 08:22:51
Postat av: Till Elzie!

Hallå där! Konstbloggen hittar du på www.anneliejernbergskonst.webblogg.se
Tyck gärna till!
Kika gärna in där med jämna mellanrum, jag har endel roliga och häftiga saker på gång.

2007-04-24 @ 08:41:33
URL: http://anneliekreativ.webblogg.se
Postat av: Elzie

Jag kommer inte in på den sidan!!! Vet inte vad det är. Är den alldeles ny? I så fall kan det vara det. Men jag ska fortsätta testa *s*.
Kram

2007-04-24 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0