ÄNTLIGEN!

image380

Äntligen kan jag och Kenneth betrakta det som att vi har gått på semester. Efterssom vi är egna företagare kan man ju styra det där lite som man vill, eller inte i vissa fall. Man kan ju få ett jobb man bara inte kan tacka nej till, eller så kan det bli strul som man måste rätta till.

Efterssom jag även är konstnär så känns det som att jag har lite svårt med det där med ledig tid. Då är det lätt att dukar och målargrejer åker fram, kan bli lite prestationsångest över det där.

Har nu också avslutat en kurs i photoshop och illustrator som gjort att jag inte orkat blogga. All min datatid har gått åt till det. I dag lämnade jag in de sista uppgifterna innan SEMESTERN.



Massor med kort bara ligger och väntar på att få bli publiserade här på bloggen. Och poolen, vad hände med den! Kan bara säga att vi har det superskönt vid vår lilla oas, även om den inte är riktigt färdig än......

I morgon åker vi till grönan med lite skitungar och på torsdag bär det av ut på sjön. Om vädret tillåter förstås!!!!! Det är ju just det, Svensk sommar.

Men blir det för jävligt då tar vi en sista minuten resa till hösten, och börjar jobba lite tidigare......

MEN NU SKA VI NJUUUUUTA!
Hörs när mörkret faller och det är dags att tända värmeljusen igen.

KRAM!

image383

Kommentarer
Postat av: Elzie

Åh vad roligt att höra av dig! Jag hoppas ni får en riktigt skön semester nu. Det verkar som om både du och Kenneth behöver det.
Kram Elzie

2007-07-16 @ 07:40:02
Postat av: Lotta

Vad härligt att du äntligen har semester! Själv ska jag jobba hela två veckor till innan jag får njuta av min!
Hoppas att vädret blir bättre så att ni kan njuta ännu mer av er pool!
Ha en riktigt härlig helg!
kram Lotta

2007-07-20 @ 08:05:55
URL: http://mintryggavra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0