Vernissage!

Ja då var utställningen invigd och igång. Känns skönt att kunna släppa nu och samtidigt se fram emot  inspiration till nya kvinnor och annat roligt till målardukar som bara står och väntar.  Vi hade en jättetrevlig dag på galleriet i går, så himla trevligt att träffa likasinnade. Sålde två målningar, " Stenstad 1" och " Fy fan vad jag är trött på prickigt".
Kommer att uppdatera med bilder från utställningen och mamma Anitas födelsedag i veckan´. Nu vill jag bara ut och njuuuuuuta av det härliga sommarvädret. Förhoppningsvis blir det ett dopp i polen framåt eftermiddagen.

Soliga kramar från "Villa Paradiso"

Kommentarer
Postat av: Elzie

Åh vad kul för dig att du sålt saker! Skulle varit kul att komma dit, men det går ju inte.
Jodå, jag har ett barnbarn till. En tjej som fyller 10 år snart och som, måste jag tillstå, är mormors gullefjun. Men, det är väl för att jag tog hand om henne så mycket när hon var mindre.
Jo, gubbar med snickarglädje är en stor glädje för en annan *s*.
Bullarna lär nog gå åt här snabbt som tåget också. Men inte av mig, har fortfarande inte smakat dom!, utan av gubben. Han är ett riktigt kakmonster. Det var därför jag skrev det där om att skämma bort.
Lycka till gumman.
Kram Elzie

2007-06-03 @ 10:50:23
Postat av: Steffi

Jag är så stolt över min mamma. Min idol :) hihi. PUSS

2007-06-04 @ 16:10:42
URL: http://ssteffi.blogg.se
Postat av: Britta

Nuuu såg jag att du gjort ett inlägg!
Ha bara susat in snabbt i min egen blogg å sett att du inte varit hos mej å trott att du inte varit ute på nätet alls.
Grattis till en lyckad första dag får man säga va?
Så roligt att det gick bra å känns bra!
Hoppas du knutit nya kontakter som leder dig framåt i ditt konstnärsskap så det blir fler utställningar snart!
Väntar på mingelbilder.....
Först på onsdag ska vi upp till Tenhult, vi fick besked idag!
Kram å natti natti

2007-06-04 @ 22:33:03
Postat av: Elzie

Helt ny är inte vagnen, men den är från 2005 och sköter man dom syns det ju inte hur gamla dom är - knappt! Gubben är väldigt rädd om sina grejer och det är skönt, tycker jag.
Du kan behöva lite semester efter allt det slitet du haft i det senaste. Låter som om ni har det varmt och gott också. Här var det väldigt soligt förut, men nu har det kommit lite moln. Vilket jag tycker är rätt skönt. Är ingen soldyrkare, tyvärr. Önskar att jag var det faktiskt.
Hoppas du och familjen har en skön nationaldag vid poolen.
Kram Elzie

2007-06-06 @ 12:26:51
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: Lotta

Gratulerar till en lyckad dag, så himla skoj! Ser fram emot bilder!
kram Lotta

2007-06-06 @ 21:07:17
URL: http://mintryggavra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0