I grönskan !

image226

I grönskan! Tre viga flickor......

image227

Skulle inte skada om dom tog en liten paus för att äta något gott, eller ?

image228

Flickfavorit! Och vigast av dom alla......

image230

Sommartunika som jag köpt på Indiska. Tänkte ha på mig den i dag när jag ska till frissan!

image231

Passa på och titta nu! För kväll körs dom över med gräsklipparen....Synd?

image232

Grönska i poolen! Nu är poolduken uppsträckt i alla fall!

Nej nu måste jag skynda att göra i ordning mig! Ska runt och låna lite golv, tapet och tygprover. Dags att presentera mitt inredningsförslag till frisersalongen...Så får vi se om dom gillar...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina damer kan man annat än bara älska dem....smala , fina allt igenom perfekta, bara ett fel de sitter fast i sina fötter å kommer ingen stanns....
Jag ska igång med mina ägg å så får vi se vad det blir mer....
Försökt vara ute i friska luften å blåsten idag, mest suttit på ljugarebänken å pratat med än den ena än den andra...underbart avkopplande!
Massa kram

2007-05-16 @ 16:11:26
Postat av: Anonym

By the way...det var jag som skrev där uppe, Britta dö!
Å klänninga var snygg dö sommrig dö!

2007-05-16 @ 16:12:32
Postat av: Elzie

Håller med föregående. Släpp damerna loss - det är vår!!!
Poolen ser härlig ut. Kan tänka mig att det blir flera dopp i sommar. Hoppas bara att sommaren inte blir så här blåsig, för då är det risk att allt runtomkring flyger bort.
Ha en riktigt skön kristi flygare.
Kram

2007-05-17 @ 11:09:48
Postat av: Steffi

Hoppas att de gick bra för dig med din idé :) Dom gillar de säkert! Lycka till, mammis!

2007-05-17 @ 17:39:21
URL: http://ssteffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0